Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Önhöz a megrendelt termékeket!
A rendelés leadásánál kérjük, vegye figyelembe a következő magyarázatokat!
Segítünk értelmezni a raktár állapotokat, hogy minden kérdésre megkapja a választ.
Amikor minden készleten azt látja, hogy Raktáron, akkor biztos lehet benne, hogy a termék elérhető.
Amennyiben minden készleten azt látja, hogy Külső raktáron, akkor a termék beszállítására néhány napot várni kell. A beszerzés általában 3-10 munkanapon belül történik.
A következő kiszállítási opciók közül tudja kiválasztani az Ön számára legoptimálisabbat:
- GLS futárszolgálat (belföldi szállítás)
Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 1-2 munkanapon belül lesz kiszállítva. Szállítási költség a raktár állapottól és az expressz vagy normál szállítástól függ. - Szállítás külföldre - ÁTMENETILEG NEM ELÉRHETŐ
- Személyes átvétel budapesti áruházunkban
Minden esetben előzetes visszaigazolás után tudja átvenni a csomagot. Címünk: Paliszander Kft, 1186 Budapest, Besence utca 14. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség, de átvételi felárat számítunk fel.
Hétvégén és ünnepnapokon áruházunk zárva tart, ekkor nem lehetséges az átvétel.
A termékek kipróbálására áruházunkban nincsen lehetőség.
Kiszállítás GLS futárszolgálattal
A szállítási díj Magyarországon belül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől függően eltérő lehet.
Rendelése állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítjük. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adjon meg, melyet biztosan használ!
A futárnak fizethet utánvéttel, amikor a csomagot átadja.
Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében
Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail értesítést kap benne a csomagszámmal.
Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tud adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudja megoldani, hogy Ön vagy hozzátartozója/munkatársa ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethet a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha Ön nincsen a kézbesítési címen, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhívja Önt telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládában, ajtóon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudja venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.
Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind az Ön, mind a futár dolgát, akkor ne tartsa magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írni? Amikor leadja a megrendelést a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tud szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információ van, akkor kérjük, hogy ide írja be.
Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.
Fizetési feltételek
Az utánvéttel rendelt csomagok esetében fizetési kötelezettség terheli a megrendelőt.
Amennyiben a termék hibás, vagy nem a megfelelő terméket rendelte, akkor ezt az átvétel után tudja jelezi a Paliszander Kft felé.
Fizetési lehetőségek
- banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel) – személyes átvétel előtt is szükséges banki átutalással kiegyenlíteni a megrendelés végösszegét
- Paypal fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül)
- utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának) – a rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár
- bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.