Vásárlási feltételek – Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Amennyiben kedvezményes a termék, akkor a kedvezmény értéke automatikusan kerül levonásra, a kosár funkció ezt is magától számolja. Kuponkód esetén a vásárlónak saját magának kell a megfelelő helyre beírni a kedvezményre jogosító kuponkódot, ezután a kosár automatikusan megjeleníti a levont összeget, és hogy kuponbeváltás történt.
Az általános weboldal és a webshop a Paliszander Kft termékeinek esetében egy alkalmazási felületen (domain) működik. A webshopban önálló vásárlást a Vásárló akkor tud indítani, ha a szerszámosztályunkhoz tartozó termékek közül szeretne választani (kisgép, forgácsolószerszám, tartozékok).
Ipari gépek kategóriába sorolt termékek estében a vásárlást megelőzően, minden esetben egyedi ajánlatkérést és hagyományos megrendelési folyamatot kell kezdeményeznie a Vásárlónak, írásos formában (e-mailes ajánlatkérés) a megrendelés létrejöttéhez.
Termékek tulajdonságai, megjelenítés
A webshopban látható képek illusztrációk, és gyakran látható rajtuk extra felszereltség, mely a gépeknek nem alaptartozéka. Az opciókat külön lehet rendelni az alapgéphez, illetve érdeklődhet arról, hogy mi számít alaptartozéknak és mi nem.
A műszaki paramétereket minden gépnél feltüntetjük, de az esetleges eltérésekért a Paliszander Kft nem tud felelősséget vállalni.
Egyedi paraméterek megrendelése esetén a webshopban olvasható műszaki tartalom csupán tájékoztató jellegű.
Mindent megteszünk, hogy a webáruházban a készletmennyiség mindig a valós mennyiség legyen. Ezért a készletinformációkat naponta frissíti a rendszer, de előfordulhat eltérés a valós készlethez képest, alacsony készletmennyiség esetén.
A rendelés elküldése
Ha a vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban azonban csak regisztráció után van lehetősége a vásárlásra, ezért két lehetőség közül választhat:
- már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
- új vásárlóként akar regisztrálni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlásra nincsen lehetőség.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
- Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
- Személyes átvétel
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
- banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel) – személyes átvétel előtt is szükséges banki átutalással kiegyenlíteni a megrendelés végösszegét
- Paypal fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül)
- utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának) – a rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár
- bankkártyás fizetés
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák (zárójelben olvasható az ÁFA összegével terhelt bruttó ár), illetve ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költségre vonatkozó lehetőségek a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben a szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webshop felületére. Különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl: a termék közismert, általánosan elfogadott vagy a becsült ártól jelentősen eltérő, esetlegesen rendszerhiba, vagy rendszerfrissítés miatt megjelenő „0” Ft-os, vagy „1” Ft-os árra, akkor a Paliszander Kft. nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az ügyfél elállhat a vásárlási szándékától.
A megrendelt termék vételárát az Eladó akaratától független külső körülmények (időközi árfolyamváltozások, gyártói listaár változás, stb.) automatikusan módosítják.
A jelen megrendelés fix 355 HUF/USD, 390 HUF/EUR, 410 HUF/CHF és 56 HUF/CNY árfolyamig érvényes.
A számla kiállítása a fenti árfolyamon történik. Árfolyam emelkedés esetén az árfolyam különbözet számlázásra kerül a K&H Bank Deviza I. eladási árfolyama szerint. Eladó továbbá kijelenti, hogy harmadik félre (pl: gyártó, vámhivatal, stb) visszavezethető határidő módosulásért felelősséget nem vállal, késedelmi kamat vagy kötbérigényt, stb. nem elégít ki.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Amennyiben mégis telefonos egyeztetésre van szükség, abban az esetben a központi vonalat hívhatja.
Fizetési feltételek
Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Raklapos szállítás
A raklapos szállítás a Paliszander Kft. által nyújtott szolgáltatás, azt önálló termékként kosárba tenni, megvásárolni nem lehet.
A szállítási típusokat km-től függően minden esetben kizárólag a megrendelt gépek mellé lehet megvásárolni.
Amennyiben a megvásárolni kívánt géphez tartozik raklapos szállítási lehetőség, úgy azt kizárólag a gép mellett feltüntetett kiegészítő termékek közül lehet kiválasztani és kosárba helyezni.
A km kiszámítását a Google Maps alapján kell végezni, kiindulási cím a Paliszander Kft. telephelye (1186 Bp. Besence u. 14.) és a szállítási cím között.
Szállítási díjak
Szállítási díjaink az ország területén belül is változhatnak a csomag mérete és súlya miatt. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.
A szállítás díjak a szállítási mód kiválasztásánál megtekinthetőek, a kosár funkció alkalmazásával.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja a Fogyasztó részére.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt faipari termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Reklamáció
Amennyiben a Vásárló reklamációval szeretne élni, akkor a webshop@paliszander.hu címre írhat a Paliszander Kft.-nek.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Vásárlói adatvédelem
Az Ön személyes adatainak védelme a (Paliszander Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Az Általános szerződés feltételek elfogadásával a Vásárló, Regisztráló, vagy Megrendelő nyilatkozik:
„Elfogadom, hogy a(z) Paliszander Kft (1181 Budapest, Besence utca 14.) által a(z) www.paliszander.com (a továbbiakban kereskedő) felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a BIG FISH Payment ServicesKft. (székhely: 1066 Budapest, Nyugati tér 1-2.), mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: név-előtag, vezetéknév, keresztnév,IP-cím,számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, bankkártyaszám első hat és utolsó négy számjegye, bankkártya márkája. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakciókhoz szükséges adatkommunikáció lebonyolítása a kereskedő és a fizetési szolgáltató rendszere között, illetve az adatok tárolása a tranzakciós logokbana tranzakciós adatokkereskedő részére történő visszakereshetőségének biztosítása céljából.”